Sunday, December 27, 2009

kenangan 2009

Sepanjang 2009 ada kenangan pahit dan manis. kenangan pahit yang x akan dilupakan apabila kereta asben saya telah dilanggar. kejadian berlaku apabila saya, asben, damia n kakak saya hendak pulang ke putrajaya dari kenduri di rumah mak saudara sungai mas. lokasi berlakunya kejadian tersebut di ladang kelapa sawit jalan menghala ke kota tinggi johor. cuaca masa tu hujan renyai-renyai dan agak gelap sedikit. semasa jalan agak menurun sedikit dan tiba-tiba ada kereta berhenti di hadapan dan masa itulah kereta asben saya dilanggar oleh wira aeroback hijau yang no plat nye bermula dgn MAT XXXX. melihatkan kereta wira aeroback itu mmng remuk truk. tetapi bila dikenang mmng rasa nk marah yela asben terlampau ksian kt org. org yg melanggar tu hnya bg RM100 sedangkan kereta asben saya tu dianggarkan RM300 kos untuk dibaiki semula. tp nk wt cmne bnda dh jd. redha jela. kenangan manis pula mestila p pulau tioman. dlm banyak-banyak percutian saya sepanjang 2009 rasanya pulau tioman paling best. sebab mmng tringin sgt nk g sane sblum ni. thn dpn Insyallah p sabah plak tp lmbt lgla bln 10 thn dpn. ticket n hotel dh booking pn tp jd ke tidak tak tau ler. tunggu jela