Wednesday, June 01, 2011

Fun Fair





Ni la kali pertama pegi fun fair kat putrajaya. Seronok juga sebab ada aktiviti malam kt putrajaya. Mainannya tak ada la banyak sangat tp bolela. Damia paling seronok. Macam-macam damia naik kudala keretapi la. Damia naik sorang je, nasib damia jenis tak takut. Kalau dah pergi sana damia macam dah tak nak balik. Dah 3 kali bawa damia pegi fun fair terbaru semalam (1/6/2011). Saya pun nak juga cuba naik buai pusing. Apa nak kata turun terus pening sebab buai laju sangat lama pula tu. Pening sangat. Turun je my sister tegur "muka awak pucat". Saya dengan berpeluh dan pening minta kunci kat asben nak duduk dalam kareta sebab pening sangat. Balik je kat rumah terus berlari ke toilet dan terkluarla isi perut semua. Damia menjadi saksi saya mun......Fuh dari sebelum kahwin dulu memang suka pergi fun fair. Rumah hantu dan semua mainan yang mencabar saya cuba inilah kali pertama saya mun.. sebab mainan yang macam tu. Menyesal sungguh naik. Yang pasti lepas ni sorry la tak akan naik lagi dan kepada sesiapa tu jaga-jagala ye kalau nak naik. Yang betul-betul tahan je bole naik.